زمان جاری : سه شنبه 01 خرداد 1403 - 6:28 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 79
نویسنده پیام
batman1
آنلاین

ارسال‌ها : 18
عضویت: 16 /1 /1393
محل زندگی: تهران
سن: 22
شناسه یاهو: asemanabri38@yahoo.com
تشکرها : 1
تشکر شده : 1
اینتل چگونه پردازش‌های 64 بیتی را روی اندروید 32 بیتی انجام خواهد داد؟

داگ‌فیشر، مدیر گروه سرویس‌ها و نرم‌افزار اینتل در این مورد چنین توضیح داده است:اینتل با انجام تغییراتی در کرنل اندروید کیت‌کت، آن را برای کار رویمعماری مورد استفاده‌ی اینتل در پردازش‌های 64 بیتی بهبود داده است.اینتل برای این توزیع اندروید، سیستم‌عامل متن‌باز اندروید را با اعمالتغییراتی، متناسب با معماری اینتل کرده است. این توزیع 64 بیتیرا می‌توان با استفاده از پردازنده‌های 64 بیتی اینتل در ابزار‌های آتی مورد استفاده قرار داد.

وی سخنان خود را با این توضیح آغاز کرد که اینتل در حال انتقال همه چیز به پردازش64 بیتی است. این بدین معنی است که اینتل در حال انتقال تمامی زیرساختو محصولات مربوط به ابزارهای قابل‌حمل خود به پردازش 64 بیتی است. بسیاریاز محصولات پیشین این کمپانی‌ شامل سرور‌ها، دسکتاپ و لپ‌تاپ‌ها، برای مدت مدیدی است که به 64 بیتی انتقال داده شده‌اند. سرورها از سال 2001 و دسکتاپ‌ها از سال 2004 به فاز پردازش 64 بیتی منتقل شده‌اند.انتقال تجهیزات سخت‌افزاری به پردازش 64 بیتی، تنها نیمی از داستان مهاجرتیک اکوسیستم است. نیم دیگری از این مهاجرت به قابلیت انجام پردازش‌های 64 بیتی در فاز نرم‌افزاری مرتبط است.فیشر در ادامه به تشریح مزایای تغییر کرنل این سیستم به‌منظور انجامپردازش‌های 64 بیتی پرداخته است:
از این پس شاهد ابزار‌هایی خواهیم بود که دربردارنده‌ی قابلیت سخت‌افزاری به‌منظور انجام پردازش‌های 64 بیتی و همچنین قابلیت نرم‌افزاری به موجب وجود کرنلی است که از این نوع پردازش‌هاپشتیبانی می‌کند. با این حال کاربران در زمانی که سیستم‌عاملاندروید را اجرا می‌کنند، رابط‌کاربری 32 بیتی را بر بستر کرنل ۶۴ بیتی اجرا خواهند کرد که از این ‌رو در این حالت نیز امکان استفادهاز مزایای پردازش 64 بیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

فیشر ویژگی‌هایی از این کرنل را با اجرای یک اپلیکیشن با نام Ray Tracer در کرنل 32 بیتی اندروید و همچنین در کنار آن روی کرنلی 64 بیتی به اجرادرآورد که تفاوت‌های آن را می‌توان مشاهده کرد.پس از عرضه‌ی پردازنده‌های 64 بیتی توسط کمپانی اپل و عرضه‌ی محصولاتی مبتنی بر آن، بسیاری از کمپانی‌ها از جمله اینتل و کوالکام به فکر تولید این پردازنده‌ها افتادند. به‌نظر می‌رسد در سال جاری میلادیشاهد عرضه‌ی محصولاتی مبتنی بر پردازش 64 بیتی باشیم که تبلت‌هایمبتنی بر ویندوز 8.1 با پردازنده‌های اینتل نیز از جمله‌ی آن‌ها خواهد بود.

منبع:www.rayanedownload.com
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 23:59
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :