loading...
مای تاب
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
پورتال تفریحی پورتالیها 0 57 fardin78
آموزش جیلبرک آنتدر iOS 6.X با evasi0n 0 77 batman1
عرضه جیلبریک ios 7 برای تمامی ایدیوایس ها 0 82 batman1
Minion Rush | بازی در سبک Temple Run 0 62 batman1
Royal Revolt 2 | شاهزاده ی فداکار 0 65 batman1
بازی بسیار زیبای مسابقه ی جت ها FUTURE RACING 3D v1.2 0 67 ichv
Fake Call for iOS 7 | تماس مجازی 0 91 batman1
Twitter By Twitter, Inc.| مسنجر رسمی توییتر 0 50 batman1
باگ موجود در iOS 7، امکان غیرفعال کردن Activation Code و Find My iPhone را بدون نیاز 0 99 batman1
۵ قابلیت iOS که اپل معتقد است سامسونگ آن‌ها را بدون مجوز در محصولات خود بکار برده است 0 76 batman1
کسب درآمد از انجمن 4 171 batman1
اینتل چگونه پردازش‌های 64 بیتی را روی اندروید 32 بیتی انجام خواهد داد؟ 0 79 batman1
کوتاه‌سازی و پیگیری آدرس‌های وب در اندروید با کمک سرویس کوتاه‌سازی لینک گوگل 0 55 batman1
زیر نویس ها 1 121 hossein
آموزش بازکردن بوت لودر Xperia s 0 117 batman1
رفع مشکل روشن نشدن وای فای | اکسپریا Tipo / Tipo Dual / Miro 0 143 batman1
دانلود بازی هوایی و مهیج Gunship III به همراه دیتا برای اندروید Gunship III 3.5.3 0 77 batman1
دانلود بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی ارباب تاریکی ها به همراه دیتا برای اندروید Thor 0 86 batman1
افزایش سرعت و کاهش لگ در اجرای برنامه و بازی ها | Seeder 2 138 fardin78
دانلود پلیر و پخش کننده قدرتمند فیلم KMPlayer v3.8.0.121 و v1.0.1 برای اندروید 1 134 fardin78
فردین هاشمی بازدید : 7161 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

متن+ترجمه موزیک Ne-Yo - Hate That I Love You از Rihanna در ادامه مطلب

 

As much as I love you

خیلی دوست دارم


As much as I need you

خیلی بهت نیاز دارم


And I can't stand you

نمیتونم در برابرت مقاومت کنم


Must everything you do make me wanna smile

بیشتر کارهایی که میکنی منو شاد می کنه

 

 

 

 

Can I not like you for awhile? (No....)

میتونم یه لحظه هم دوست نداشته باشم؟ (نه. . .)



[Ne-Yo:]
But you won't let me

ولی تو راحتم نمیذاری


You upset me girl

و منو ناراحت می کنی


And then you kiss my lips

و بعد لبهای منو می بوس


All of a sudden I forget (that I was upset)

و ناگهان یادم میره (که غم و غصه ای داشتم)


Can't remember what you did

و دیگه کارایی که کردی رو به یاد نمیارم



[Rihanna:]
But I hate it...

ولی از این متنفرم


You know exactly what to do

دقیقا میدونی که چیکار کنی


So that I can't stay mad at you

به خاطر همین نمیتونم از دستت عصبانی بشم


For too long that's wrong

و این همیشه برام یه مشکل بود



[Ne-Yo:]
But I hate it...

ولی از این متنفرم


You know exactly how to touch

دقیقا میدونی که چطور مو نوازش کنی


So that I don't want to fuss.. and fight no more

به همین خاطر دیگه نمیخوام از تو ایراد بگیرم


Said I despise that I adore you
و از اینکه بپرسنمت متنفرم

 


[Rihanna:]
And I hate how much I love you boy (yeah...)

و از اینکه اینقدر دوست دارم متنفرم پسر


I can't stand how much I need you (I need you...)

نمیتونم اینو تحمل کنم که چقدر بهت نیاز دارم (بهت نیاز دارم. . .)


And I hate how much I love you boy (oh whoa..)

و از اینکه اینقدر دوست دارم متنفرم پسر


But I just can't let you go

ولی نمیتونم بی خیالت بشم


And I hate that I love you so (oooh..)

و از اینکه اینقدر عاشقتم متنفرم



[Ne-Yo:]
You completely know the power that you have

تو دقیقا میدونی که چه قدرتی داری


The only one makes me laugh

تنها کسی که میتونه منو به خنده بیاره



[Rihanna:]
Said it's not fair

گفتم که این منسفانه نیست


How you take advantage of the fact

که داری از این قضیه سوئ استفاده می کنی


That I... love you beyond the reason why

که من بدون هیچ دلیلی عاشقتم


And it just ain't right

و این اصلا درست نیست



[Ne-Yo:]
And I hate how much I love you girl

و از اینکه اینقدر دوست دارم متنفرم دختر


I can't stand how much I need you (yeah..)

نمیتونم اینو تحمل کنم که چقدر بهت نیاز دارم (بهت نیاز دارم. . .)


And I hate how much I love you girl

و از اینکه اینقدر دوست دارم متنفرم دختر


But I just can't let you go

ولی نمیتونم بی خیالت بشم


But I hate that I love you so

و از اینکه اینقدر عاشقتم متنفرم



[Both:]
One of these days maybe your magic won't affect me

شاید یک روزی از این روزها دیگه سحر و جادوت روی من اثر نداشته باشه


And your kiss won't make me weak

و دیگه بوسه هات منو ضعیف نکنه


But no one in this world knows me the way you know me

ولی هیچ کس تو این دنیا منو به خوبی تو نمیشناسه


So you'll probably always have a spell on me...

پس شاید همیشه بتونی روی من کنترل داشته باشی



[Ne-Yo:]
Yeaahhh... Oohh...

[Rihanna:]
As much I love you (as much as I need you)

خیلی دوست دارم (خیلی بهت نیاز دارم)


As much as I need you (oooh..)

خیلی بهت نیاز دارم


As much I love you (oh..)

خیلی دوست دارم


As much as I need you

خیلی بهت نیاز دارم



[Rihanna:]
And I hate that I love you so

و از اینکه اینقدر دوست دارم متنفرم


And I hate how much I love you boy

و از اینکه اینقدر دوست دارم متنفرم


I can't stand how much I need you (can't stand how much I need you)

نمیتونم اینو تحمل کنم که چقدر بهت نیاز دارم


And I hate how much I love you boy

و از اینکه اینقدر دوست دارم متنفرم پسر


But I just can't let you go (but I just can't let you go no..)

ولی نمیتونم بی خیالت بشم


And I hate that I love you so
و از اینکه اینقدر دوست دارم متنفرم


And I hate that I love you so.. so...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 166
  • بازدید سال : 478
  • بازدید کلی : 43,964