loading...
مای تاب
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
پورتال تفریحی پورتالیها 0 57 fardin78
آموزش جیلبرک آنتدر iOS 6.X با evasi0n 0 77 batman1
عرضه جیلبریک ios 7 برای تمامی ایدیوایس ها 0 82 batman1
Minion Rush | بازی در سبک Temple Run 0 62 batman1
Royal Revolt 2 | شاهزاده ی فداکار 0 65 batman1
بازی بسیار زیبای مسابقه ی جت ها FUTURE RACING 3D v1.2 0 67 ichv
Fake Call for iOS 7 | تماس مجازی 0 90 batman1
Twitter By Twitter, Inc.| مسنجر رسمی توییتر 0 49 batman1
باگ موجود در iOS 7، امکان غیرفعال کردن Activation Code و Find My iPhone را بدون نیاز 0 98 batman1
۵ قابلیت iOS که اپل معتقد است سامسونگ آن‌ها را بدون مجوز در محصولات خود بکار برده است 0 76 batman1
کسب درآمد از انجمن 4 171 batman1
اینتل چگونه پردازش‌های 64 بیتی را روی اندروید 32 بیتی انجام خواهد داد؟ 0 78 batman1
کوتاه‌سازی و پیگیری آدرس‌های وب در اندروید با کمک سرویس کوتاه‌سازی لینک گوگل 0 55 batman1
زیر نویس ها 1 121 hossein
آموزش بازکردن بوت لودر Xperia s 0 117 batman1
رفع مشکل روشن نشدن وای فای | اکسپریا Tipo / Tipo Dual / Miro 0 143 batman1
دانلود بازی هوایی و مهیج Gunship III به همراه دیتا برای اندروید Gunship III 3.5.3 0 77 batman1
دانلود بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی ارباب تاریکی ها به همراه دیتا برای اندروید Thor 0 85 batman1
افزایش سرعت و کاهش لگ در اجرای برنامه و بازی ها | Seeder 2 138 fardin78
دانلود پلیر و پخش کننده قدرتمند فیلم KMPlayer v3.8.0.121 و v1.0.1 برای اندروید 1 134 fardin78
فردین هاشمی بازدید : 2187 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (1)

متن+ترجمه موزیک S&M از Rihanna در ادامه مطلب


نا نا نا !!
Come on
بیا ببینم!
Na na na
نا نا نا !!
Come on
بیا ببینم!
Na na na na na
نا نا نا !!
Come on
بیا ببینم!
Na na na
نا نا نا !!
Come on(x3)
بیا ببینم!
Na na na na
Come on
بیا ببینم!
Na na na
نا نا نا !!
Come on
بیا ببینم!
Na na na na na
نا نا نا !!
Come on
بیا ببینم!
Na na na
نا نا نا !!
Come on)X3(
بیا ببینم!
Na na na
نا نا نا !!
Feels so good being bad (Oh oh oh oh oh)
خیلی احساس خوبی داره که بد باشی! (اوه اوه اوه)
There's no way I'm turning back (Oh oh oh oh oh)
هیچ راهی نیست که من به گذشته برگردم! (بیخیال شمو اینا)
Now the pain is my pleasure 'cause nothing could measure (Oh oh oh oh oh)
الان درد باعث خوشحالی منه! چون هیچی باش برابری نداره!
Love is great, love is fine (Oh oh oh oh oh)
عشق عالیه!!! عشق خوبه! (اوه اوه...)
Out the box, outta line (Oh oh oh oh oh)
بیرون جعبه، بیرون از خط (اوه....)
The affliction of the feeling leaves me wanting more (Oh oh oh oh oh)
رنجی که احساس به جا میذاره باعث نیشه من بیشتر بخوام! (اوه...)
'Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it
چون امکان داره من بد باشم، اما من توی این خیلی خوبم!
Sex in the air, I don't care, I love the smell of it
[...] توی هوا(!!!) ، من اهمیتی نمیدم!، به نظرم خیلیم خوبه!
Sticks and stones may break my bones
مردم نمیتونن با حرفاشون و نوشته هاشون منو اذیت کنن *
But chains and whips excite me
اما زنجیرها و شلاق منو سر حال میارن
'Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it
چون امکان داره من بد باشم، اما من توی این خیلی خوبم!
Sex in the air, I don't care, I love the smell of it
[...] توی هوا(!!!) ، من اهمیتی نمیدم!، به نظرم خیلیم خوبه!
Sticks and stones may break my bones
مردم نمیتونن با حرفاشون و نوشته هاشون منو اذیت کنن *
But chains and whips excite me
اما زنجیرها و شلاق منو سر حال میارن
تکراری
Na na na
Come on, come on, come on
I like it-like it
من اینو دوست دارم
Come on, come on, come on
I like it-like it
Come on, come on, come on
I like it-like it (Na na na)
Come on, come on, come on
I like it-like it
Love is great, love is fine (Oh oh oh oh oh)
Out the box, outta line (Oh oh oh oh oh)
The affliction of the feeling leaves me wanting more (Oh oh oh oh oh)
'Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it
Sex in the air, I don't care, I love the smell of it
Sticks and stones may break my bones
But chains and whips excite me
Na na na
Come on, come on, come on
I like it-like it
Come on, come on, come on
I like it-like it (Na na na)
Come on, come on, come on
I like it-like it
Come on, come on, come on
I like it-like it
S-S-S & M-M-M
اس-اس-اس و ام-ام-ام
S-S-S & M-M-M
Oh, I love the feeling you bring to me, oh, you turn me on
اوه، من عاشق حسی هستم که تو به من میدی،اوه، تو منو روشن میکنی! (بم حال میدی)
It's exactly what I've been yearning for, give it to me strong
این دقیقا همون چیزیه که من در حسرتش بودم، اونو به من بده!
And meet me in my boudoir, make my body say ah ah ah
نمیدونم چجوری معنی کنمش!! خودتون بخونید میفهمین
I like it-like it
من اینو دوست دارم دوستش دارم
تکراری
Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it
Sex in the air, I don't care, I love the smell of it
Sticks and stones may break my bones
But chains and whips excite me
Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it
Sex in the air, I don't care, I love the smell of it
Sticks and stones may break my bones
But chains and whips excite me
Na na na
Come on, come on, come on
I like it-like it
Come on, come on, come on
I like it-like it (Na na na)
Come on, come on, come on
I like it-like it
Come on, come on, come on
I like it-like it
S-S-S & M-M-M
S-S-S & M-M-M
S-S-S & M-M-M
S-S-S & M-M-M

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سایت علمی رایانت در تاریخ 1393/01/15 و 12:34 دقیقه ارسال شده است

باسلام
دوست عزیز سایت شما بسیار جذاب است،من هر روز به سایت شما سر میزنم و از پست های شما بازدید میکنم و لذت می برم!
بنده هم سایتی طراح کردم،منتظر بازدید شما از سایتم هستم!
برخی از امکاناتش:

- ارسال اس ام اس کاملا رایگان برای اعضا بدون کسر امتیاز

- تنها سایت ارائه دهنده آدرس آی پی

- قرعه کشی ها

- تبادل لینک با تمامی سایت ها

- ثبت بنر ها و تبلیغات کاربران سایت بدون هزینه

- و...

اگه دوست داشتی عضو شو چون فقط 100 کاربر اول سایت توی قرعه کشی شرکت داده میشن.
اگه دوست داشتی هم تبادل لینک کنیم.
موفق باشی دوست من
خدانگهدارشکلک
--------------
http://www.robotblog.ir سیستم اتوماتیک ارسال نظر گروهی
پاسخ : با سلام
ممنون. نظر لطفتونه.
من هم از سایت شما بازدید کردم. عضو هم شدم.
همچنین تبادل لینک هم کردم. امیدوارم شما هم جزو اعضای این وبلاگ شوید و از نظرات شما استفاده کنیم.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 475
  • بازدید کلی : 43,961