loading...
مای تاب
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
پورتال تفریحی پورتالیها 0 57 fardin78
آموزش جیلبرک آنتدر iOS 6.X با evasi0n 0 76 batman1
عرضه جیلبریک ios 7 برای تمامی ایدیوایس ها 0 80 batman1
Minion Rush | بازی در سبک Temple Run 0 61 batman1
Royal Revolt 2 | شاهزاده ی فداکار 0 63 batman1
بازی بسیار زیبای مسابقه ی جت ها FUTURE RACING 3D v1.2 0 67 ichv
Fake Call for iOS 7 | تماس مجازی 0 90 batman1
Twitter By Twitter, Inc.| مسنجر رسمی توییتر 0 49 batman1
باگ موجود در iOS 7، امکان غیرفعال کردن Activation Code و Find My iPhone را بدون نیاز 0 98 batman1
۵ قابلیت iOS که اپل معتقد است سامسونگ آن‌ها را بدون مجوز در محصولات خود بکار برده است 0 75 batman1
کسب درآمد از انجمن 4 170 batman1
اینتل چگونه پردازش‌های 64 بیتی را روی اندروید 32 بیتی انجام خواهد داد؟ 0 78 batman1
کوتاه‌سازی و پیگیری آدرس‌های وب در اندروید با کمک سرویس کوتاه‌سازی لینک گوگل 0 54 batman1
زیر نویس ها 1 120 hossein
آموزش بازکردن بوت لودر Xperia s 0 116 batman1
رفع مشکل روشن نشدن وای فای | اکسپریا Tipo / Tipo Dual / Miro 0 142 batman1
دانلود بازی هوایی و مهیج Gunship III به همراه دیتا برای اندروید Gunship III 3.5.3 0 77 batman1
دانلود بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی ارباب تاریکی ها به همراه دیتا برای اندروید Thor 0 85 batman1
افزایش سرعت و کاهش لگ در اجرای برنامه و بازی ها | Seeder 2 138 fardin78
دانلود پلیر و پخش کننده قدرتمند فیلم KMPlayer v3.8.0.121 و v1.0.1 برای اندروید 1 134 fardin78
فردین هاشمی بازدید : 1234 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (1)

متن+ترجمه موزیک Follow از Jennifer Lopez در ادامه مطلب

Ole, ole, ole

اوله اوله
Bori, bori, bori, aha!

بوری(کار) بوری بوری، آها
Ehhh, historico

اـــــــه
Ole, ole

اوله اوله
Baby, the way that I’m working my body

عزیز، جوری که من با بدنم میرقصم
Can tell that you already like it

نشون میده که تو عاشقشی
I make you lose your cabeza, como loca

من باعث میشم که عقلتو از دست بدی… دیوونه بشی
Baby we don’t even need any music

ما حتی به موزیک هم احتیاجی نداریم
Cause we make the beat when we moving

چون ما خومدمون وقتی پا میکوبیم، بیت رو میسازیم
You know that it’s making me hot, hot

میدونی که این منو داغ داغ داغ میکنه…

We belong to the night, we belong to the music

ما به شب تعلق داریم، ما از آن آهنگیم
So let’s live in the moment of freedom, let it get you wild

پس بذار دقیقه ای توی آزادی زندگی کنیم، میخوام تو رو وحشی کنم
Let’s ignite this fire up, across the world we take it up

بیا این آتیش رو شعله ورش کنیم، سرتاسر جهانی که مال ماست
Let me hear you screaming out loud

بذار من صداتو که بلند داد میزنی بشنــــوم

When I say go,

وقتی میگم برو
When I say viva

وقتی میگم زنده باد
We’ll take it low

ما ارتفاعمونو کم میکنیم
Let’s lose control

بذار دیوونه بشیم
When I say go

وقتی میگم برو
We’ll get it louder

همه بلند تر داد میزنیم
Let’s make it blow

پس بذار پارتی رو بترکونیم
Let’s lose control

بذار دیوونه بشیم
Siente el ritmo

ریتم رو احساس کن

Follow the leader

لیدرتو دنبال کن
Follow the leader

لیدرتو دنبال کن
I wanna see ya

من میخوام ببینمت
I wanna see ya

من میخوام ببینمت
(4)

 

[به زبان لاتین]
Ando buscando una latina
Creo que la encontre
Yo y ella hicimos un click
Regia, pelo largo
Christian Louboutin cartera Gucci, bella, bien chic
Los lideres con la diva, combinacion nociva
Se juntaron los bori, Creando otro hit
Damas y caballeros suban las manos arriba
Sigan instrucciones, Cero presiones
Que fluyan tus emociones
Y dejate llevar por el beat

El que no baile que se vaya
Dale restraya, conmigo pasate de la raya
Tu eres la dura dura, tu tienes agallas
Robame un beso
Apunta y no falla

Let’s ignite this fire up, across the world we take it up

بیا این آتیش رو شعله ورش کنیم، سرتاسر جهانی که مال ماست
Let me hear you screaming out loud

بذار من صداتو که بلند داد میزنی بشنــــوم
When I say go,

وقتی میگم برو
When I say viva

وقتی میگم زنده باد
We’ll take it low

ما ارتفاعمونو کم میکنیم
Let’s lose control

بذار دیوونه بشیم
When I say go

وقتی میگم برو
We’ll get it louder

همه بلند تر داد میزنیم
Let’s make it blow

پس بذار پارتی رو بترکونیم
Let’s lose control

بذار دیوونه بشیم
Siente el ritmo

ریتم رو احساس کن

Follow the leader

لیدرتو دنبال کن
Follow the leader

لیدرتو دنبال کن
I wanna see ya

من میخوام ببینمت
I wanna see ya

من میخوام ببینمت
(4)

 

[به زبان لاتین]
Chequea como la leyenda viviente lo hace
Mami me gusta cuando me provocas
Tu pelo, tu piel y tu boca
Te mueves de pies a cabeza
Como loca
Dicen que la musica sigue y no para
Yo la mire directo a la cara
Y le dije que me siento hot, hot, hot
Soltura, Negrita dale hasta el suelo
Mucho calor
Sudandote el cuello

So pay attention to me

حالا تمرکزتو رو من جلب کن
Cause tonight i’m the teacher

چون امشب من مربی تو ام
When i’m on the floor my hips are in charge

وقتی من رو صحنه ام، باسن من آمادست تا هر حرکتی رو انجام بده
So follow the movement

پس حرکاتو تقلید کن
And just let it guide you

و بذار اونت تورو راهنمایی کنن
Mi gente sexy

دوستای سکسی من
Let me hear you say yeah, yeah, yeah

بذارید من صداتو بشنوم… آره، آره، آره

Ole, Ole

اوله، اوله
(4)

When I say go,

وقتی میگم برو
When I say viva

وقتی میگم زنده باد
We’ll take it low

ما ارتفاعمونو کم میکنیم
Let’s lose control

بذار دیوونه بشیم
When I say go

وقتی میگم برو
We’ll get it louder

همه بلند تر داد میزنیم
Let’s make it blow

پس بذار پارتی رو بترکونیم
Let’s lose control

بذار دیوونه بشیم
Siente el ritmo

ریتم رو احساس کن

Follow the leader

لیدرتو دنبال کن
Follow the leader

لیدرتو دنبال کن
I wanna see ya

من میخوام ببینمت
I wanna see ya

من میخوام ببینمت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط samin در تاریخ 1393/01/17 و 19:18 دقیقه ارسال شده است

وبت قشنگه 3>
درامد عالیییییییییی!!!!!!!!
فقط یکبار امتحان کنید!!!!!!!!!!
ugift.rzb.ir
پاسخ : نظر لطفته
اره پاپ اپ وب من هم از این سایته


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 132
  • بازدید سال : 444
  • بازدید کلی : 43,930