loading...
مای تاب
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
پورتال تفریحی پورتالیها 0 57 fardin78
آموزش جیلبرک آنتدر iOS 6.X با evasi0n 0 76 batman1
عرضه جیلبریک ios 7 برای تمامی ایدیوایس ها 0 82 batman1
Minion Rush | بازی در سبک Temple Run 0 62 batman1
Royal Revolt 2 | شاهزاده ی فداکار 0 64 batman1
بازی بسیار زیبای مسابقه ی جت ها FUTURE RACING 3D v1.2 0 67 ichv
Fake Call for iOS 7 | تماس مجازی 0 90 batman1
Twitter By Twitter, Inc.| مسنجر رسمی توییتر 0 49 batman1
باگ موجود در iOS 7، امکان غیرفعال کردن Activation Code و Find My iPhone را بدون نیاز 0 98 batman1
۵ قابلیت iOS که اپل معتقد است سامسونگ آن‌ها را بدون مجوز در محصولات خود بکار برده است 0 76 batman1
کسب درآمد از انجمن 4 170 batman1
اینتل چگونه پردازش‌های 64 بیتی را روی اندروید 32 بیتی انجام خواهد داد؟ 0 78 batman1
کوتاه‌سازی و پیگیری آدرس‌های وب در اندروید با کمک سرویس کوتاه‌سازی لینک گوگل 0 54 batman1
زیر نویس ها 1 120 hossein
آموزش بازکردن بوت لودر Xperia s 0 116 batman1
رفع مشکل روشن نشدن وای فای | اکسپریا Tipo / Tipo Dual / Miro 0 142 batman1
دانلود بازی هوایی و مهیج Gunship III به همراه دیتا برای اندروید Gunship III 3.5.3 0 77 batman1
دانلود بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی ارباب تاریکی ها به همراه دیتا برای اندروید Thor 0 85 batman1
افزایش سرعت و کاهش لگ در اجرای برنامه و بازی ها | Seeder 2 138 fardin78
دانلود پلیر و پخش کننده قدرتمند فیلم KMPlayer v3.8.0.121 و v1.0.1 برای اندروید 1 134 fardin78
فردین هاشمی بازدید : 769 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

متن+ترجمه موزیک SMS از Miley Cyrus در ادامه مطلب


[Verse 1]
All the way in the back, with a tree on my lap
از خیلی وقت پیش،هروقت سیگار دستـم میگیرم
All the boys like to ask me, what you doing with that
همه ی پسرها دوست دارن ازم بپرسن "داری باهاش چکار میکنی؟"
If you say you love me, I ain't fooling with that
اگه بهم بگی دوستـم داری گولـتو نمیخورم
They ask me how I keep a man, I keep a battery pack
وقتی ازم میپرسن چطور میتونم یه مردـو نگه دارم میگم "یه پک باتری پیش خودم نگه میدارم"
One day he wants me, one day he wants me not
اون پسر یه روز منـو میخواد،یه روز نمیخواد
I don't do chances, cause time isn't what I got
شانس و فرصت واسه ی من معنی ندارن،چون "وقت" چیزی نیست که داشته باشم
If he's like that, I got a world tour that they need me at
اگه اون میخواد اینجوری باشه،منـم یه تور جهانی دارم که ازم میخوان توـش باشم
I can't be sitting round here waiting for a man to tell me where the fu*ck my CV at
من که نمیتونم منتظر یه مرد بشینم تا بیاد بهـم بگه برنامه ی کاریـم کدوم گوریـه و از تجربه هاش واسه ـم تعریف کنه
Where Mike Will at
"مایک ویل" کجاست؟

[Chorus]
I can strut that strut, that strut, that stuff, bangerz bangerz
من خودم میتونم این کارـهارو خیلی آروم انجام بدم و بترکونم
I can strut that strut, that strut, that stuff
من خودم میتونم این کارـهارو آروم انجام بدم
I can strut in my stuff, bangerz
من خودم میتونم این کارـهارو خیلی آروم انجام بدم و بترکونم
I can strut that strut, that strut, that stuff
من خودم میتونم این کارـهارو خیلی آروم انجام بدم
I can strut that strut, that strut, that stuff
من خودم میتونم این کارـهارو خیلی آروم انجام بدم
Fu*cking bangerz
بترکونـهای لعنتی
I can strut in my stuff bangerz bangerz
من خودم میتونم این کارـهارو خیلی آروم انجام بدم و بترکونم

[Verse 2: Britney Spears]
I'm flying high upon the bird, acrophobia
دارم توی ارتفاع،کنار پرنده ها پرواز میکنم،ولی ترس از ارتفاع دارم
Slick carter, I ain't down my purse where the dollars at
راننده ی جذاب! من کیف پولـمو با خودم نیاوردم،پولـها [ـت] کجان؟
I let them know the rents two on the first
بهـشون میگم که پول هردو نفرو نفر اول حساب میکنه
They can call the hearse cause if there's anybody violation
اگه کسی قراره خشونت به خرج بده،میتونن به نعش کش زنگ بزنن
I go off with that
من با این کار فرار میکنم و
Catwalk, slick talk, flirting with the big dog
گربه وار راه میرم،نرم حرف میزنم و با مهمترین آدمـشون لاس میزنم
All I need is milli's when I got Billy on my speed dial
وقتی شماره ی بیلی رو روی تماس های سریعـم دارم،تنها چیزی که بهـش نیاز دارم چند میلیونـه
You know I'm that meow, quick to scratch your eyes out
میدونی من مثل یه گربه ـم که میتونم سریع چشمـهاتو از کاسه دربیارم
Strutting on the corner, make them nervous, call it too much
یه گوشه با ناز راه میرم و بهـشون استرس میدم،تو بهش میگی زیاده روی

[Chorus]
I can strut that strut, that strut, that stuff, bangerz bangerz
من خودم میتونم این کارـهارو خیلی آروم انجام بدم و بترکونم
I can strut that strut, that strut, that stuff
من خودم میتونم این کارـهارو آروم انجام بدم
I can strut in my stuff, bangerz
من خودم میتونم این کارـهارو خیلی آروم انجام بدم و بترکونم
I can strut that strut, that strut, that stuff
من خودم میتونم این کارـهارو خیلی آروم انجام بدم
I can strut that strut, that strut, that stuff
من خودم میتونم این کارـهارو خیلی آروم انجام بدم
Fu*cking bangerz
بترکونـهای لعنتی
I can strut in my stuff bangerz bangerz
من خودم میتونم این کارـهارو خیلی آروم انجام بدم و بترکونم

[Bridge]
Play boss the play
برای رئیس یه نمایش بازی میکنم
Doctor get that big ross
دکتر اون "بیگ راس" رو بیار
Sit that on my hand
بذارش روی دستم
Make that video big talk
کاری کن حرفـا درمورد اون ویدیو زیاد شه
Play boss the play
برای رئیس نمایش بازی میکنم
Strike that boss with the purple
و بعد شوکه ـش میکنم با خشونتـی
Got up in my brain
که توی ذهنـمه
Had me a little bit dismal
و یه کم ناراحتـم کرده

[Outro]
I,I bangerz, I,I fu*king bangerz I,I bangerz fu*king bangerz
من میترکونم،من یه بترکون لعنتی ام

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 138
  • بازدید سال : 450
  • بازدید کلی : 43,936