loading...
مای تاب
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
پورتال تفریحی پورتالیها 0 57 fardin78
آموزش جیلبرک آنتدر iOS 6.X با evasi0n 0 76 batman1
عرضه جیلبریک ios 7 برای تمامی ایدیوایس ها 0 82 batman1
Minion Rush | بازی در سبک Temple Run 0 62 batman1
Royal Revolt 2 | شاهزاده ی فداکار 0 64 batman1
بازی بسیار زیبای مسابقه ی جت ها FUTURE RACING 3D v1.2 0 67 ichv
Fake Call for iOS 7 | تماس مجازی 0 90 batman1
Twitter By Twitter, Inc.| مسنجر رسمی توییتر 0 49 batman1
باگ موجود در iOS 7، امکان غیرفعال کردن Activation Code و Find My iPhone را بدون نیاز 0 98 batman1
۵ قابلیت iOS که اپل معتقد است سامسونگ آن‌ها را بدون مجوز در محصولات خود بکار برده است 0 76 batman1
کسب درآمد از انجمن 4 170 batman1
اینتل چگونه پردازش‌های 64 بیتی را روی اندروید 32 بیتی انجام خواهد داد؟ 0 78 batman1
کوتاه‌سازی و پیگیری آدرس‌های وب در اندروید با کمک سرویس کوتاه‌سازی لینک گوگل 0 54 batman1
زیر نویس ها 1 120 hossein
آموزش بازکردن بوت لودر Xperia s 0 116 batman1
رفع مشکل روشن نشدن وای فای | اکسپریا Tipo / Tipo Dual / Miro 0 142 batman1
دانلود بازی هوایی و مهیج Gunship III به همراه دیتا برای اندروید Gunship III 3.5.3 0 77 batman1
دانلود بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی ارباب تاریکی ها به همراه دیتا برای اندروید Thor 0 85 batman1
افزایش سرعت و کاهش لگ در اجرای برنامه و بازی ها | Seeder 2 138 fardin78
دانلود پلیر و پخش کننده قدرتمند فیلم KMPlayer v3.8.0.121 و v1.0.1 برای اندروید 1 134 fardin78
فردین هاشمی بازدید : 3333 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

متن+ترجمه موزیک Adore You از Miley Cyrus در ادامه مطلب


[Verse 1]
Baby, baby, are you listening
عزیزم،عزیزم،داری گوش میدی؟
Wondering where you've been all my life
در تعجبـم که تو تمام زندگی من کجا بودی؟
I just started living
من تازه شروع به زندگی کردم
Oh baby, are you listening
عزیزم،داری گوش میدی؟

[Chorus]
When you say you love me
وقتی میگی دوستـم داری
Know I love you more
بدون که من بیشتر دوستـت دارم
And when you say you need me
و وقتی میگی بهـم احتیاج داری
Know I need you more
بدون که من بیشتر بهـت احتیاج دارم
Boy I adore you
پسر،من میپرستمـت
I adore you
من میپرستمـت

[Verse 2]
Baby can you hear me
عزیزم،میتونی صدامو بشنوی
When I'm crying out for you
وقتی دارم بخاطر تو با صدای بلند گریه میکنم؟
I'm scared oh so scared
من میترسم،خیلی میترسم
But when you're near me
ولی وقتی تو کنارمـی
I feel like I'm standing with an army
احساس میکنم کنار یه سپاه ایستادم
I am armed with weapons
و با چندین سلاح مجهز شدم

[Chorus]
When you say you love me
وقتی میگی دوستـم داری
Know I love you more
بدون که من بیشتر دوستـت دارم
And when you say you need me
و وقتی میگی بهـم احتیاج داری
Know I need you more
بدون که من بیشتر بهـت احتیاج دارم
Boy I adore you
پسر،من میپرستمـت
I adore you
من میپرستمـت

I love lying next to you
من عاشق اینـم که کنار تو دراز بکشم
I could do this for eternity, you and me
میتونم تا ابد این کارو انجام بدم،من و تو
We're meant to be in holy matrimony
تقدیرمون اینـه که وارد یه ازدواج مقدس بشیم
God knew exactly what he was doing
خدا دقیقاً میدونست داره چکار میکنه
When he led me to you
وقتی منـو به سمت تو هدایت کرد

[Chorus]
When you say you love me
وقتی میگی دوستـم داری
Know I love you more
بدون که من بیشتر دوستـت دارم
And when you say you need me
و وقتی میگی بهـم احتیاج داری
Know I need you more
بدون که من بیشتر بهـت احتیاج دارم
Boy I adore you
پسر،من میپرستمـت
I adore you
من میپرستمـت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 140
  • بازدید سال : 452
  • بازدید کلی : 43,938