loading...
مای تاب
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
پورتال تفریحی پورتالیها 0 57 fardin78
آموزش جیلبرک آنتدر iOS 6.X با evasi0n 0 77 batman1
عرضه جیلبریک ios 7 برای تمامی ایدیوایس ها 0 82 batman1
Minion Rush | بازی در سبک Temple Run 0 62 batman1
Royal Revolt 2 | شاهزاده ی فداکار 0 65 batman1
بازی بسیار زیبای مسابقه ی جت ها FUTURE RACING 3D v1.2 0 67 ichv
Fake Call for iOS 7 | تماس مجازی 0 91 batman1
Twitter By Twitter, Inc.| مسنجر رسمی توییتر 0 50 batman1
باگ موجود در iOS 7، امکان غیرفعال کردن Activation Code و Find My iPhone را بدون نیاز 0 99 batman1
۵ قابلیت iOS که اپل معتقد است سامسونگ آن‌ها را بدون مجوز در محصولات خود بکار برده است 0 76 batman1
کسب درآمد از انجمن 4 171 batman1
اینتل چگونه پردازش‌های 64 بیتی را روی اندروید 32 بیتی انجام خواهد داد؟ 0 79 batman1
کوتاه‌سازی و پیگیری آدرس‌های وب در اندروید با کمک سرویس کوتاه‌سازی لینک گوگل 0 55 batman1
زیر نویس ها 1 121 hossein
آموزش بازکردن بوت لودر Xperia s 0 117 batman1
رفع مشکل روشن نشدن وای فای | اکسپریا Tipo / Tipo Dual / Miro 0 143 batman1
دانلود بازی هوایی و مهیج Gunship III به همراه دیتا برای اندروید Gunship III 3.5.3 0 77 batman1
دانلود بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی ارباب تاریکی ها به همراه دیتا برای اندروید Thor 0 86 batman1
افزایش سرعت و کاهش لگ در اجرای برنامه و بازی ها | Seeder 2 138 fardin78
دانلود پلیر و پخش کننده قدرتمند فیلم KMPlayer v3.8.0.121 و v1.0.1 برای اندروید 1 135 fardin78
فردین هاشمی بازدید : 507 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

متن+ترجمه آهنگ Wrecking Ball از Miley Cyrus در ادامه مطلب

We clawed, we chained our hearts in vain

ما قلبـهامونـو محکم گرفتیم و توی غرور غل و زنجیرـشون کردیم

We jumped, never asking why

به سمت هم پریدیم و هیچوقت نپرسیدیم چرا این کارـو کردیم

 We kissed, I fell under your spell 

من از وقتی که همدیگه رو بوسیدیم مسحور و شیفته ی تو شدم 

A love no one could deny

عشقی [به وجود اومده بود] که هیچکس نمیتونست انکارـش کنه

Don’t you ever say I just walked away

حق نداری بگی که من راحت ولـت کردم و رفتم

I will always want you

من تا ابد تو رو میخوام

I can’t live a lie, running for my life

من نمیتونم تظاهر [به خوشحالی کنم] و درواقع در حال تلاش برای  

زندگیـم باشم

I will always want you

من تا ابد تو رو میخوام

I came in like a wrecking ball

من مثل یه گلوله ی مخرب[۱] وارد شدم

I never hit so hard in love

هیچوقت توی عشق صدمه ی بزرگی ندیده بودم

All I wanted was to break your walls

تنها چیزی که میخواستم این بود که سدـها و دیواره ـهای دفاعی تو رو بشکونم

All you ever did was wreck me

ولی تنها کاری که تو کردی،خراب کردن و صدمه زدن به من بود

Yeah, you wreck me

آره،تو به من صدمه میزنی

I put you high up in the sky

من باعث شدم تو اعتماد به نفس پیدا کنی [و توی آسمون باشی]

And now, you’re not coming down

و حالا دیگه از اونجایی که هستی پایین نمیای

It slowly turned, you let me burn

همه چیز آروم اینطوری شد،تو گذاشتی من بسوزم

And now, we’re ashes on the ground

و حالا هردوـمون تبدیل به خاکسترـهایی روی زمین شدیم

Don’t you ever say I just walked away

حق نداری بگی که من راحت ولـت کردم و رفتم

I will always want you

من تا ابد تو رو میخوام

I can’t live a lie, running for my life

من نمیتونم تظاهر [به خوشحالی کنم] و درواقع در حال تلاش برای  

زندگیـم باشم

I will always want you

من تا ابد تو رو میخوام

I came in like a wrecking ball

من مثل یه گلوله ی مخرب وارد شدم

I never hit so hard in love

هیچوقت توی عشق صدمه ی بزرگی ندیده بودم

All I wanted was to break your walls

تنها چیزی که میخواستم این بود که سدـها و دیواره ـهای دفاعی  

تو رو بشکونم

All you ever did was wreck me

ولی تنها کاری که تو کردی،خراب کردن و صدمه زدن به من بود

Yeah, you wreck me

آره،تو به من صدمه میزنی

I came in like a wrecking ball

من مثل یه گلوله ی مخرب وارد شدم

Yeah, I just closed my eyes and swung

آره،من فقط چشمـهامو بستم [،خودمـو رها کردم و] و شروع به تکون  

خوردن کردم

Left me crouching in a blaze and fall

تو منـو در حال شکستن توی یه شعله (شکستن و سوختن) و سقوط  

کردن تنها گذاشتی

All you ever did was wreck me

تنها کاری که تو کردی،خراب کردن و صدمه زدن به من بود

Yeah, you wreck me

آره،تو به من صدمه میزنی

I never meant to start a war

من هیچوقت نخواستم جنگی رو شروع کنم

I just wanted you to let me in

فقط میخواستم منـو قبول کنی

And instead of using force

و به جای مقاومت و استفاده از زور

I guess I should’ve let you in

فکر کنم منـم باید تو رو قبول میکردم

I never meant to start a war

من هیچوقت نخواستم جنگی رو شروع کنم

I just wanted you to let me in

فقط میخواستم منـو قبول کنی

I guess I should’ve let you in

فکر کنم منـم باید تو رو قبول میکردم

Don’t you ever say I just walked away

حق نداری بگی که من راحت ولـت کردم و رفتم

I will always want you

من تا ابد تو رو میخوام

I came in like a wrecking ball

من مثل یه گلوله ی مخرب وارد شدم

I never hit so hard in love

من هیچوقت توی عشق صدمه ی بزرگی ندیدم

All I wanted was to break your walls

تنها چیزی که میخواستم این بود که سدـها و دیواره ـهای دفاعی تو رو بشکونم

All you ever did was wreck me

ولی تنها کاری که تو کردی،خراب کردن و صدمه زدن به من بود

I came in like a wrecking ball

من مثل یه گلوله ی مخرب وارد شدم

Yeah, I just closed my eyes and swung

آره،من فقط چشمـهامو بستم [،خودمـو رها کردم و] و شروع به تکون خوردن کردم

Left me crouching in a blaze and fall

تو منـو در حال شکستن توی یه شعله و سقوط کردن تنها گذاشتی

All you ever did was wreck me

تنها کاری که تو کردی،خراب کردن و صدمه زدن به من بود

Yeah, you wreck me

آره،تو به من صدمه میزنی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 169
  • بازدید سال : 481
  • بازدید کلی : 43,967